Dag 6: Min dag.

Drömde en kortfilm om olycklig kärlek i natt. Vi var tre vänner i en säng och han låg i mitten och jag visste att jag inte borde men önskade ändå att han skulle hålla om mig men han vände sig till min förtvivlan till den andra vännen för att vara stora sked men faktum var att han verkligen inte borde hålla om någon av oss och när jag trodde att hoppet var ute och att jag skulle kastas bort som skräp tog han min hand och sen vaknade jag av ett sms från Amanda.

Jag såg på klockan att den var över 12 och att jag hade sovit tio timmar. Halsen sved och världen snurrade en aning, vilket fortfarande är det fysiska läget. Vill inte bli sjuk!

Läste en stund i Älskande par av Agnes von Krusenstjerna (underbar bok som är del fem i serien på totalt sju böcker om släkten von Pahlen) medan Ekholm-Zidek-Lindström-Bergman rockade röv i Slovenien. Sedan var det dags att ta tag i livet så jag diskade för att sedan dammsuga och packa. Känner viss förtvivlan när jag ser på allt som jag på något sätt ska lyckas släpa hem till Flen imorgon.

Nu är det handbollsfinal på tv och Sverige var bäst i första halvlek men ligger nu under. Hoppas och ber för att de kan vända på steken och mosa norskorna. Försöker läsa vidare i Älskande par medan jag tittar men det går inte riktigt.

Ikväll kommer Tilda, Isabella och Julia hit för julmys. Vi ska dricka glögg, äta gott, byta julklappar och se på film. Fin avslutning på terminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0