Feels just like I've been put on trial with you.

Jag vill verkligen inte sova ensam ännu en natt.

Hemtentan blev klar i tid och jag ska försöka glömma den tills resultatet redovisas. Vi har inlett en ny delkurs nu som också är den sista under denna A-kurs. Intressant basgrupp fick jag. Jag ska bara komma över mig själv och sedan kan vi kicka ass.

Idag var det seminarium klockan tolv och därefter gick jag, Tilda, Isabella och Julia ner på stan för att möta upp Emilia som vi så sällan träffar. Tillsammans gick vi till Ofvandahls och fikade. Det var mysigt. Därefter spenderade vi ett par timmar på stan för att titta ut potentiella julklappar.

Gårdagskvällen och denna kväll spenderade jag med Tilda och Sunes jul. Sammanfattningsvis har vi druckit glögg, ätit marabou vintervit och clementiner, skrattat åt familjen Andersson och även åt det mesta i övrigt.

Imorgon ska jag göra så lite som möjligt. Måste dock läsa Interiör, Spöksonaten och en kompendietext till på fredag. Tänkte byta gardiner till dem med snöflingor på, så att julstjärnan i fönstret inte känner sig ensam. Och så måste jag diska då detta inte blivit gjort på flera dagar. Mitt liv är så händelserikt!

Och jag vill verkligen inte sova ensam ännu en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0