He allegedly fell for me through an open window. Cracked his chest open to reveal his heart.



And you may call me tomorrow my friend, yes
You may kiss me again and again
I'll hold on tight


Jag knarkar Criminal Minds och där bor Spencer Reid - världens bästa karaktär och sötaste kille. Jadå, jag vet att han inte finns på riktigt. Men jag kan inte alltför sällan komma på mig själv med att önska att han gjorde det.



Men Matthew Gray Gubler finns på riktigt, skulle jag tro. Visste ni att han tidigare dejtat söta Kat Dennings (Norah i Nick & Norah's Infinite Playlist) med de galet snygga läpparna? Och visste ni att han arbetade som modell innan han blev skådespelare? Titta på honom! Aaah, suck. Drömma kan man ju alltid. Och komma ihåg att han i verkligheten är lika lite dr Reid som Orlando Bloom är Legolas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0