Jag tror på det fina i livet när jag tänker på sådana som ni.

För ett år sedan bodde jag fortfarande tillsammans med världens bästa långhår. Hon var ledsen och jag kunde inte göra henne riktigt glad och lugn i hjärtat, men så dök han upp. Han svepte in i hennes liv och lyfte upp henne och nu har de varit tillsammans i ett helt år. Jag funderar på varför just detta förhållande berör mig lite extra. Det finns många fina par i min vänkrets. Ja, ni vet vilka ni är och jag hoppas ni vet hur glad jag är även för er skull.

Jag tror att anledningen till att det känns lite extra är att J var så ledsen över någon som inte förtjänar ens en liten bit av henne och att jag var där och såg det på så nära håll. Och V är precis rätt för henne och får henne att glömma allt det dumma som var förr och istället se allt det fina som de har tillsammans.

De kanske inte läser detta men jag överväldigades så plötsligt av all den lycka jag känner när jag tänker på dem att jag ville skriva ner det här. ♥
(Förresten är AnnG en sådan bra fotograf)

Kommentarer
Postat av: J

Du är underbar, hjärtat! Blir alldeles rörd <3

2010-12-06 @ 13:51:06
Postat av: V

Vad söt du är som tänker på oss :) Jag saknar att ha dig omkring, vi måste deff se på den där filmen igen som var typ 10timmar och som handlade om kärlek och sånt... :)

2010-12-06 @ 15:21:52
Postat av: AnnG

Aw, vad fiint :}

2010-12-06 @ 16:51:00
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: M

J: Det är DU som är underbar <3



V: Ja men ni är ju så söta :) Haha vad glad jag blir att du saknar mitt sällskap. Är det Jane Eyre du menar? Den är ju bara fyra timmar. ;) Minns du det lesbiska ögonblicket som vi uppfann när en tant sa "I'll handle her!"? :D



AnnG: Hihi (A)

2010-12-06 @ 17:23:20
Postat av: J

HAHA "I'll handle her"! Love it.

2010-12-07 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0