Jag lever. Ibland mer, oftast mindre.

I want to change the world
instead I sleep.


Höll mitt nyårstal och vandrade sedan runt tolv mot centrum med Tilda och Julia. Besvikelse, ty Boutique Eden hade inte alls några roliga hårprodukter. Tacka vet jag Systembolaget! Köpte ett ekologiskt rödvin som jag ska hälla i mig ikväll medan jag hejar på Sverige. Höll på att dö av hunger. Tog bussen hem. Kokade nudlar. Somnade på soffan. Vaknade för tjugo minuter sedan. Känner mig en aning värdelös. Måste diska. Sitter hellre kvar i soffan. Måste diska. Gör det snart.

Lyssna gärna på Keep Breathing med Ingrid Michaelson. Den är en av de finaste.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, systemet. <3

2010-02-17 @ 18:38:04
URL: http://charlice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0