Känner att något kanske är på gång.

Men om det inte är det, gör det nog inte så mycket. Då vet jag att det inte var menat. Att jag väntar på något annat, helt enkelt.

Jag såg precis I skuggan av värmen igen. Om ni inte har sett den - sen den. Väldigt jobbig, men det är ju det som är så bra. Filmer som berör är de bästa.

Vad är det som pågår? Yrsel, illamående och trötthet i flera dagar. Visst, igår var jag lite bakfull också. Men när är det dags att bli orolig på riktigt?

Nu ska jag stänga av min pärla. Gatsby väntar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

well, om du inte var yr och så innan bakfyllan behöver du nog inte oroa dig, men om du var det så blir jag såklart worried. äter du ordentligt, dear? puss <3

2010-02-02 @ 07:55:05
URL: http://charlice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0