"Be the change you want to see in the world"

Jag plöjer Prison Break för närvarande. Köpte första säsongen för 99 kr. Resten ser jag på icefilms. Om ni inte har gett serien en chans förr - gör det nu, för den är bra. Spännande. Och så är det den där love storyn som är så fin och som man hela tiden hoppas på. Dessutom är det ju faktiskt på det viset att jag inte bara går och kallar saker jättebra hit och dit. Bara sånt som förtjänar det. Kanske är detta ganska självklart, men det känns ofta som att folk slänger med uttrycket "jättebra" alldeles för mycket. Man måste ju mena det.

För att göra det så svårt som möjligt (för den som tycker det låter intressant) att komma undan, kan jag säga att det bara är att låna min dvd-box. Hähä.

Ett litet P.S till Amanda, som precis som jag är ett fan av 24 (eller åtminstone var det iaf - Bond gillar du fortfarande hoppas jag? You and me and Mr Bond, liksom.) - Prison Break har vissa likheter med 24. Jag tror helt enkelt att du skulle gilla den andra om du gillade den ena. (Ja, känn dig extra tvungen att titta nu, höhö. Skämt åsido, du gör såklart som du vill.)

Om jag inte har övertygat någon innan, kan jag som sista utväg rekommendera att titta endast för att få se Wentworths ögon. Amazing! <3


Kommentarer
Postat av: amanda

eeehm, klart att fortfarande är vi och bond mot världen liksom.

och jag har faktiskt sett prison break, hela första säsongen tror jag, och det är indeed bra. dock blev det lite tjatigt efter ett tag, tycker jag nog, så då slutade jag titta. eller så var det bara något som kom emellan så att jag kände mig borttappad när jag skulle kolla igen. hursomhelst är how i met your mother, one tree hill och six feet under priotiterat för tillfället. :p

2010-01-26 @ 16:10:31
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: M

sv: hihi, jag längtar till nästa bond-film. :) det är faktiskt inte så tjatigt, utan det enda som stör är det faktum att man vill att situationen ska lösa sig men att den inte gör det. :P åh six feet under måste jag börja titta på. å andra sidan har jag en massa annat jag vill se också.. suck.

2010-01-27 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0