Med bravur.

Uppsala. Blandade känslor. Psykisk och, för en gångs skull, fysisk trötthet. Ganska happy ändå. But don't spoil it.

Jag vill se bio, jag vill, jag vill, jag har bioabstinens! The Imaginarium of Doctor Parnassus och Sherlock Holmes verkar indeed väldigt lovely. Jag får stilla min abstinens med Snabba Cash i helgen, som kommer vara hur bra som helst. JK är ju med där, då kan det ju inte bli annat än bra.

Jag kommer aldrig sluta oroa mig, bara så ni vet. De mest centrala delarna i mitt liv, always. <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig love, bio tillsammans snart? :) <3

2010-01-13 @ 14:21:30
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

svar: saknar dig också! jaa, vi kan ju se sherlock! :) jag ska på the imaginarium of doctor parnassus (den film där heath ledger dog under inspelningen, samt att den är gjord av terry gilliam från monty python OCH verkar superbra!) och i helgen på snabba cash med sara. <3

2010-01-13 @ 14:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0