När man vaknar på morgonen och är så trött att man mår illa. Då vet man att man har lagt sig för sent den senaste tiden.

Inte kan man rå för att hjärnan är på högvarv halv fyra på natten. Kanske skulle det bli lättare att somna om man stängde av musiken som strömmar ur lurarna. Men det kommer så fina tankar med hjälp av musik. Smärtsamma ibland. Men fina.

Ikväll är det TP-spelande hos mig som gäller. Jag erbjöd mitt vardagsrum då Tildas studentrum är lite trångt. Ska bli kul att se hur många som kommer och om någon vill ha lite lime-vodka. Och om jag lyckas svara rätt på någon fråga.

Lyssnar på Learning to fly och tänker att det kanske är precis där jag är. Egentligen är det väl inget större fel med det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

learning to fly gör vi nog allihopa at the moment. det ingår nog lite i åldern eller nåt.

hoppas att tp-andet blev kul!

2010-01-26 @ 16:12:36
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: AnnG

Vad mysigt det later, vad kul att du fatt en massa fina vanner pa hogskolan! :) gud, jag har sa mycket att ta igen kanner jag, det ska bli sa spannande att lasa igenom din blogg sen nar jag kommer hem! puws!

2010-01-31 @ 05:12:30
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0