New years day.

Vad har jag att minnas? Allt jag inte vill förlora.

Vi skulle se på film (tredje filmen i Johan Falk-serien där underbara Joel är med), jag och min lillasyster. Jag skulle bränna filmen från min externa hårddisk, via datorn, till en skiva som går att spela upp i dvd-spelaren. Det fungerade inte. Jag trodde jag hade teknikgrejer i en liten ask. Tydligen inte.

Jag och Josse har idag varit sådär vidrigt nästaninteallsbakismenmårskitändå. Två zombies som nästan somnade stående. Blev mätta på en (!) Marabou Daim. Tvingade i oss kinabuffé för 119 kr. Kroppen ville kräkas men jag sa ifrån. Här ska det aldrig kräkas mer, om jag får bestämma. Men jag har såklart lika lite kontroll över sånt som alla andra.

Nytt år. Och det förvånar mig inte att jag har ångest. Nothing ever changes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0