Uptown girl.

Ständigt hungrig. Ovanligt. Ständigt en rastlös själ. Kanske något vanligare. Jag måste umgås mer med andra människor. Här är jag oundvikligt det tredje hjulet.

Bones, Prison Break, Two and a half men - jag älskar serier, och de första säsongerna snurrar på högvarv i min dvd-spelare. Kostar de 99 kr styck ska man ju slå till. Och jag vill ha fler. The Big Bang Theory, Pushing Daisies, Criminal Minds och CSI för att nämna några. Till och med McLeod's döttrar. Ja, jag måste erkänna att just denna australiensiska dramaserie är mysig. Check it out om ni inte redan har gjort det.

Shopping-Madde är på högvarv. Ja, alltså hon som köper filmer och tv-serier. Shopping-Madde som köper kläder är väldigt rostig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag älskar McLeod's döttrar. Finns en massa serier jag vill ha.. Bones, CSI, Gossip Girl, OC, How I met your mother, Fringe, Criminal Minds, Sex and the City. Gah, tror jag slutar där. Vore nästan lättare att säga vad jag inte vill ha :D <3

2010-01-19 @ 23:36:26
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

svar: ja, precis, det finns så himla mycket! :) <3

2010-01-20 @ 12:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0