Har en själ som inte kan bestämma sig.

Idag har jag sett ner på mig själv. Det slutade när jag gick på promenad. Ingen mår väl bra av att sitta inne hela tiden. Jag mår jättebra av en promenad.

Jag mår illa när jag äter och jag vet inte varför. Det får resultatet att när jag är hungrig eller sugen på något, blir jag ledsen när jag äter. Kanske är det bara en sommarsvacka. Hoppas på det.

Ikväll har jag tänkt se film, närmare bestämt The Bounty Hunter och Youth in revolt. Den första för att jag gillar både Gerard Butler och Jennifer Aniston men inte har några större förväntningar på kvalitet. Vad gäller den andra har jag å andra sidan gigantiska förväntningar. Jag tror såhär på förhand att den inte kommer göra mig besviken. Älskade Michael Cera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0