I wish we were starting over.

Känner mig så himla ofräsch just nu. Hoppas koksaltlösning kan förbättra situationen. Kanske kan också solens strålar få mig att glömma.

Det är varmt och jag kan inte sova. Och jag vågar inte lägga mig ner för då får jag en kittlande, slemmig hostattack inom tio minuter (mysigt va?). Så jag tittar på tv3play istället. Efterlyst är bra grejer, det.

Lyssnar på Lady Gaga. Hon är cool och allt kring henne är så smart och fyndigt. Det är som att hon lurar oss alla och möjligtvis även är från en annan planet. Och vore inte det lite häftigt? Utomjordingen Gaga.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Och så tycker jag att hon är så värd sitt kändisskap. Innan hon blev känd hade hon en pojkvän som sa att hon var värdelös, att det aldrig skulle bli nått av henne och sa att han hoppades att allt gick dåligt för henne. "Someday when we're not together, you won't be able to order a cup of coffee at the f***ing deli without hearing or seeing me.” svarade hon.



Pilutta honom!

2010-06-21 @ 01:02:24
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: M

AnnG: Jo, det har jag också läst. In his face liksom! (Och varför var hon ens tillsammans med en sån idiot som nedvärderade henne, det förstår jag inte och sånt kommer jag aldrig förstå)

2010-06-21 @ 01:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0