It was now and we were both in the same place. Didn't know how to say the words. With my heart ticking like a bomb in a birdcage, I left before someone got hurt.

Föga förvånande är det Oskar Linnros som sjunger det jag vill att någon ska höra på en brygga i sommarnatten:

Sträcker upp mina händer
Tror att det här kan vara början på nått stort
Jag står precis på gränsen
Horisonten är nån annans konstruktion

Brukade hata mig själv
Måndag-fredag blev en kedja kring min fot
Men det är nånting ikväll
Som får mig att tro att vi kan gå

Genom eld
Bara för kväll
Håll den tänd
Vi kan gå I eld

Kommentarer
Postat av: S.

true story. Smart man det där!

2010-06-22 @ 14:45:54
URL: http://mondaymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0