He buys her diamond rings, you know, she said so.

Jag har resultatlöst försökt att ta mig i kragen och verkligen komma vidare med uppsatsen. Istället lämnar jag det till morgondagen och skänker mig själv obeskrivlig ångest. Så blir det alltid när man skjuter upp saker. Jag lär mig aldrig. Men det ligger chokladbollar och stelnar i kylskåpet. Jag har en film att se. Sverige slog Kanada med 3-1 (way to go!). Än är livet inte hopplöst.

Och i sommar är det kanske rentav härligt?

I'll never be the same if we ever meet again
Won't let you get away, said if we ever meet again
This free fall's got me so
Kiss me all night don't ever let me go
I'll never be the same
If we ever meet again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0