Imorgon ska jag få en makeover och jag har nästan inga pengar.

"You work for 15 years and then you're sorted for life." Jäkla Greg Mr bananskalgenomlivetmenändåinte.

Jag har fått hem mina fina klänningar. Synd att mina ben råkar vara som de är.

Jag skriver ett väldigt spretigt inlägg. Vet inte vad jag har att säga riktigt. Jag vill göra en lista med finafinafina sommarlåtar på Spotify, men har hört att de kanske kommer lägga ner hela grejen så då kanske jag kommer sitta i efterhand och sakna den där fina listan och liksom inte riktigt komma ihåg vad som var med och... puh.

Kanske beror spretigheten på att jag är trött. Jag borde vara trött istället för full när jag ska våga. Jag är nog mer galen som sömnig än tipsy. Men mest av allt behöver nog någon annan våga precis samtidigt som jag vågar. Det är då det händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0