Jag ska fånga en ängel.

Glömde nämna att The Beach Boys även har skrivit The little old lady from Pasadena. Go granny, go granny, go granny goooo! Modigt ämne att skriva om.

Inatt drömde jag om ett triangeldrama mellan mig, Alexander Skarsgård och Joel Kinnaman. Det slutade med att jag inte kunde välja och att de försvann. Inte the happy ending jag ville ha! Sen vaknade jag och började med mitt uppdrag för dagen: att få håret att se fräscht ut, utan att tvätta det. Jag skulle till frisören kl tre och tänkte att det är lättare för henne att tvätta håret om hon ville, än att göra det smutsigt om hon skulle behöva ha otvättat hår som grund till färgningen. Och ja, sen var jag hos frisören och efter två timmar hade jag fint hår (efter diverse små missöden såsom avfärgning och hår som fastnade i sönderfallande hårtork). Om ni mot förmodan har missat min egobild av resultatet så finns den på facebook.

Jerry Maguire på tv. Har inte sett den förr. Hittills är den awesome.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Åh! Älska Jerry Maguire!! Tom Cruises bästa film! Och Renee och Cuba är också så himla bra! "You had me at hello" är en av de ovanliga scenerna där jättemånga killar gråter läste jag nånstans, tillsammans med Bambis mammas död. Haha jag är en sån nörd.

2010-05-22 @ 16:13:34
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0