If you listen to the things that your friends say you're gonna be lonely.

Jag var hemma i Flen från onsdag till söndag. Bråkade förvånansvärt lite med min lillasyster. Istället för att tjafsa spelade vi tv-spel. Eller, det var mest hon som spelade medan jag läste Brott och straff. Det var mysigt. I torsdags gick jag på Harry Potter-bio med Angelica, Johanna och Sandra. Himla trevligt! Dödsrelikerna del 1 är helt klart bästa filmen i serien, särskilt med tanke på att den är väldigt trogen boken. Hade glömt hur mycket jag faktiskt tycker om fenomenet Harry Potter och det får inte hända igen. Fortfarande håller jag böckerna väldigt varmt om hjärtat, dels på grund av nostalgiska känslor men även för att jag helt ärligt tycker de är fantastiska och inspirerande. Och jag skulle offra min vänstra arm för att få studera vid Hogwarts (behöver den högra armen till att skriva med).

I lördags var det firande av Totte och familjemys som gällde. Det är verkligen helt sjukt att jag har så många fina människor i min familj. Ibland känns det jobbigt att jag är i Uppsala och inte får vara med dem hela tiden. Men jag behöver nog vara här för det mesta, trots allt. Och lära mig flyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0