Jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen.

Jamen, det är klart att man ska bada i ångest när man är ung. Hur kan jag nånsin föreställa mig något annat?

Okej, jag sov en timme förut och vaknade nog på fel sida. Men då och då slår det mig att jag är så oerhört trött på att aldrig få det jag vill ha. Kanske beror det på att jag inte till hundra procent vet vad det är jag vill ha. Det känns å andra sidan som att man förmodligen aldrig vet helt säkert förrän man har det i handen. Åh, jag blir så störd av att det går så långsamt. Tänk om det bara rinner ut i sanden?

Jag behöver sova i flera år och äta massa bra grejer så att mitt hår och min hud blir bra igen. Jag måste sluta nästan-svimma på lektionerna. Ja, nu tar jag mig själv i örat.

"Hon kunde va någon annan, någon bättre, om hon slöt ögonen."

Kommentarer
Postat av: AnnG

Tänk ut vad du vill ha. Ju mer detaljer desto bättre. Önska dig det genom att säga att du redan har det. Se framför dig och KÄNN hur det är att ha det du vill ha. Fortsätt så ett tag, så har du snart precis vad du vill! Jag är bergsäker! Universum ger dig allt du behöver, kom ihåg det! De måste bara veta vad det är också!



Du är fin! OCH har strålande humor!

2010-11-03 @ 22:37:15
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: M

okej, jag ska testa! :)



åh, DU är fin <3

2010-11-03 @ 22:45:31
Postat av: lina

annG borde helt klart skriva en bok om affirmationer! hon är världens bästa på sånt!

2010-11-04 @ 11:54:43
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0