Tove, Tove, Tove.

Tove. Jag har alltid gillat henne. Nu har hon släppt sitt debutalbum och jag gillar det. Lite Robyn-feeling sådär (och nu blev jag jätteglad medan jag skrev det då jag påmindes om att jag snart ska se Robyn live). Först hörde jag, för ett par månader sedan, Million Pieces med dess bubblighet och nu har jag även upptäckt en annan pärla: High and Low, som har ett täcke av melankoli.

Don't know every high and every low
but I'm just getting started.
This can't be the meaning of it all
Everything is just repeated.
Maybe there is nothing to believe.
What do we need to sort out?
What if there is nothing here for me?
You let me in just to get out.

I feel your arms around me
but not the heat.
Your eyes are pointed at me
but do you see?

The bubble don't burst
if my heart is not taking off.
Love doesn't hurt
baby give all you got.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0