Varför är det alltid den snygga, populära tjejen som vinner?

Jag är lite läskig när jag är onykter. Särskilt när jag umgås med onyktra personer som är läskiga på ungefär samma sätt.

När det gäller kan jag inte slappna av och vara mig själv. Det är mig själv jag försöker sälja. Se, det går inte ihop.

Varför hamnar jag mitt i röran? Jag väljer det sannerligen inte och skulle mer än gärna slippa. Det verkar som att allt bra för med sig något problematiskt. Tänk om det i stället var så att allt problematiskt förde med sig något bra.

Vet inte hur jag ska kunna vinna. Kanske beror det till största delen på att jag inte tror jag kan vinna. Hur får man någon att glömma prinsessan?

Kommentarer
Postat av: Sara

Genom att inse att den han inbillade sig var prinsessan i själva verket inte var något annat än en evil step-sister och att du i själva verket är Prinsessan! Prinsessan som då är alldeles underbar och väldigt mer intressant än vad "prinsen" upptäckte då han var under styvsyrrans förtrollning. Jupp, det tycker jag låter som en mästerplan.

2010-11-08 @ 10:00:09
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

fina, fina du <3

2010-11-08 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0