Ibland blir jag så störd av tystnaden här. Jag tänker på dig, mhmm. Jag tänker på dig ibland.

För tillfället sammanställer jag mina anteckningar om litteraturen från medeltiden till och med 1700-tal på min dator, dels för repetition och dels för att det nog är bra att ha det samlat och tillgängligt. Det gamla vanliga alltså. Vet inte om jag är ambitiös eller lat. Får hemtentan imorgon kl 17 och sedan har jag 24 timmar på mig att skriva den. Vad kan jag göra såhär innan?

Detta är annars vad som hänt den senaste tiden i mitt liv:

Joel Nils Söderberg föddes natten till 6 oktober. Enorm lycka!



Mindre viktig lycka, men ändå lycka likväl, har för mig varit de dagar då mitt hår fått för sig att locka sig helt på egen hand.



Lycklig blev jag även när jag fick hem min nya jacka från asos. Tjoho!



Vad tycks? Min själ känner att duffeln och jag passar ihop. Den är litegrann som jag är på insidan, om ni förstår hur jag menar.


Kommentarer
Postat av: amanda

mycket vacker duffel må jag säga!

2010-10-27 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0