She hid around corners and she hid under beds.

"Att förstöra för sig själv är det enklaste i livet."

Det är något jag ska försöka sluta med. Men hur gör man?

En ny förkylning har börjat krypa inpå mig. Nedrans. Antar att det beror på alla kramar och pussar med små damer och en liten herre i söndags. Men vad gör man inte för lite kärlek? Det minsta jag kan göra är i alla fall att offra min hälsa.

Söndrar saliv över Freddie i Skins och råkade häromdagen spoila för mig själv genom att youtubea hans namn och få upp en video jag inte ville se. Fasiken. Snyft.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så underbart som du framställer det kan man inte annat än tvinga sig att ge serien en chans :)

2010-10-14 @ 21:42:39
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0