Ständigt säger fel personer rätt saker.

På grund av att SJ som vanligt trasslar till det för sina resenärer kom jag till Uppsala och direkt till lektionen imorse, istället för rakt ner i sängen igår kväll som jag hade planerat. Det var bara att tvinga sig upp kl 06.15 för att duscha och sedan få skjuts av pappa till tåget som gick 07.15. Jag är ingen morgonmänniska, men jag var ändå ganska pigg. Se där, det artar sig! Tyvärr är jag galet trött nu när jag verklighet måste orka läsa. Har hur mycket som helst att läsa till onsdag. Vi har nämligen dubbelseminarium eftersom vår lärare är bortrest på fredag. Får se om jag klarar att ens läsa nånting alls ikväll. Det är väl bara att försöka tänka positivt: ledig på fredag=långhelg!

Är sjukt sugen på att dansa till såndär klubbmusik man inte får tycka om men som man gillar litegrann i smyg just bara för att den är så simpel. Får se hur det blir med den saken framöver. Sara ska ha 23-årsfest den 23e och det är en fest jag har att se fram emot i alla fall, hihi.

Nä, nu har jag skrivit om helt ointressanta saker bara för att slippa läsa. Kanske är det dags att ta tag i livet ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0