Det har varit tyst här ett tag ty hos mig finns inte ens en viskning kvar.

Bara så ni vet: om jag får ur mig nånting alls får ni ha överseende med innehållet då jag har hamnat mitt i något som kallas feber.

Det finns så otroligt många vackra bloggar, som skrivs av så häftiga människor. Får prestationsångest samtidigt som jag känner mig inspirerad. Om jag inte var så lat kanske jag vore så cool som hon som syr en fantastisk klänning av en spetsgardin. Sen tror jag i och för sig att man behöver ha en viss grund också. Typ från födseln. Att man kom till världen och var cool redan vid första andetaget. Och snygg! Sådär snygg att man är cool vad man än gör.

Och så behöver man - vill man (jag) - ha en ursnygg garderob. Jag vill bo i fina klänningar och kjolar och byxor och tröjor. Till och med mina undies vill jag ska vara grymma. Kanske kan jag ha detta som projekt? Att bli lite coolare och ha ett finare innehåll i min garderob. Tror banne mig jag ska rensa bland det som befinner sig i garderoben för tillfället. Göra plats för nytt. Typ imorgon. Om jag inte har feber, förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0