I could run for my life.

Nu har han gjort det igen. Fångat mitt hjärta. Eller rättare sagt: krossat mitt eget såsom hans eget är krossat. Den bästa musiken är den som griper tag i och lyfter dig. Den bästa musiken är den som snurrar runt dig och slungar iväg dig till världens ände. Så ska det kännas inuti oavsett om det är en sorglig låt eller ej, tycker jag. Och det är vad denna låt gör med mig. Jag vill springa och skrika ut all den smärta som bor i en olycklig och obesvarad kärlek.

Åh, jag vill göra en spotifylista med bara sorglig musik som får själen att lägga sig i fosterläge och lyssna på den och gråta. Gråta för alla som har brustna hjärtan och drömmar och som har förlorat någon.

I could go underground, but you'd still be inside.

Kommentarer
Postat av: AnnG

WOW! Alltså, den låten skulle ju kunna vara skriven av dig! Sjukt!



Och åh, Erik. Fint att vi har träffat honom, tycker du inte? :)

2010-09-12 @ 02:23:44
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: M

AnnG: Men oj, varför tycker du att den skulle kunna vara skriven av mig? :) Jaa, det är fint och han är så bra och fin.

2010-09-12 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0