I thought you told me you'd never leave me. Eller nej, det gjorde du ju inte.

Trots att födelsedagen var halvfull med plugg var den ändå awesome. Har känt mig väldigt uppskattad. Många fina människor hörde av sig med fina ord, sötnosarna Jessica och my fellow födelsedagsbarn Viktor var på besök (och hade med sig en fin present) och framåt kvällen ordnades en underbar födelsedagsmiddag hos Tilda. Närvarande var även Isabella, Julia och Camilla. Kristoffer anslöt lagom till efterrätten. Det blev tacos och vin och jag tillägnades en tårta (och satte nästan eld på huset när jag blåste ut ljusen - hmm, flashbacks någon?). Jag fick dessutom ett kort där det stod att vi ska gå på teater i oktober, närmare bestämt Anna Karenina på Uppsala stadsteater. Härligt!

En del av denna textrad passar så väl in på mitt humör de senaste veckorna. Dock lyftes en tyngd idag och det känns som att jag är på rätt väg.

Somewhere along the way
my hopefulness turned to sadness
Somewhere along the way
my sadness turned to bitterness
Somewhere along the way
my bitterness turned to anger
Somewhere along the way
my anger turned to vengeance
And the ones that I made pay were never the ones who deserved it
And the ones who deserve it, they'll never understand it

Men nu är jag inte längre lika arg. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är glad att du är nöjd med din födelsedag hjärtat men framförallt känns det bra att veta att du äntligen kan börja komma loss från den situationen du fastnat i och blicka framåt. Vem vet vad framtiden har att medföra? :)

2010-09-23 @ 19:05:39
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Elin

Flashbacks!

2010-09-23 @ 22:33:31
Postat av: Sanna

vad awesome att födelsedagen var fin! & Anna Karenina, min avundsjuka kan knappt uttryckas i ord, en av världens bästa böcker (':

2010-09-24 @ 13:02:48
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: Näddäly

Den låten summerar hur jag känner just nu också och har känt ett tag, Julian är bäst som sätter ord på våra svåra känslor.



Men bra att det känns bättre. Puss!

2010-09-26 @ 14:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0