Du lyfter upp mig, trycker ner mig.

Skriver hemtenta som ska vara inlämnad på onsdag. Har 2,5 sida av de totalt tillåtna 6-7 än så länge. Jag kommer hinna klart men det går så långsamt framåt. Det är inte så att tentan är svår - tvärtom har professor Heggestad varit ganska snäll. Det är motivationen som är låg, vilket gör det svårt att riktigt komma in i ett flyt. Vet heller inte om jag gör tillräckligt djup analys. Och jag kan inte komma fram till vad jag ska välja som tredje textpar att analysera på fråga ett. Man ska inte ge mig en massa alternativ för jag är som tagen ur en beskrivning av beslutsångest.

Var på gayklubb på Kalmar nation igår, väldigt spännande. Det var kass musik men jag hade roligt ändå med Tilda och Julia. Dock blev jag mer full än jag önskat och idag har jag ont i huvudet, men mår tack och lov inte illa vilket jag annars brukar göra när jag är bakfull. Haha bra, då vet ni...

Kommentarer
Postat av: amanda

tentan kommer att gå jättebra hörru!

och gilla på att du inte mår illa yes. gilla på att du hamnade på gayklubb också, för den delen.

PUSS

2011-04-10 @ 13:08:45
Postat av: M

Tack för att du tror på mig Amanda! :) Haha ja det var intressant och roligt. Hoppas du hade kul igår trots folietäckt toalett :P PUSS

2011-04-10 @ 13:40:37
Postat av: Ida

Fin blogg :)

2011-04-10 @ 16:45:09
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0