I want to believe in more than you and me, but all I know is I'm breathing.

Det slog mig, tack vare en påminnelse från Ras, att jag verkar ha fått det såsom jag ville; den som bestämmer har nämligen skänkt mig en förkylning med halsont och feberkänslor som vägrar att försvinna. (Det jag syftar på är ett tidigare inlägg där jag bad om krämpor istället för att de skulle drabba mina nära och kära)

Och jag som äntligen har påsklov och vill vara frisk och glad!

Idag hyrde Sonja, Sara, hennes kompis Elena och jag en bil. Eller vänta nu, först åkte vi buss där busschauffören måste ha varit den trevligaste, gladaste och sötaste nånsin. Så fort någon klev av ropade han "HEJ DÅ, HA EN BRA DAG!". Snacka om bra start på dagen!

Och solen sken. Vi besökte IKEA och åt korv med bröd + dryck för 15 kr. Det är ju sanslöst billigt! Gott var det också, kan jag tala om. Hur som helst, jag fick bland annat med mig en byrå hem. Spenderade några timmar med att sätta ihop den - hela 30 steg skulle följas. Och jag klarade det riktigt bra. Än så länge har byrån i alla fall inte ramlat ihop. Har också flyttat om lite bland mina saker men har fortfarande skrivbordet att rensa. När det är gjort kommer jag ha det riktigt fint; jag ser det redan nu, trots alla högar med papper på just skrivbordet.

Idag kunde jag gå utan jacka och det kändes verkligen underbart. Nu ska jag äta nudlar och se Mordkommissionen. Hoppas må bättre imorgon, för då vankas städning, förfest med serietittande och sist men inte minst fest hos Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0