Och du vet att du drev mig för långt. Ska vi börja om?

Har 6 sidor hemtenta så nu är det bara att jag rättar till röran av citat och mindre bra formuleringar. Dessutom har Tilda peppat mig inför hösten och i sommar blir det till att kläcka varsin idé kring peppobjektet.

Min lilla ♥mamma mår fortfarande inte bra (hon har drabbats av ännu fler bakslag) och jag blir så ledsen när mina pärlor mår dåligt. Du som bestämmer, ge mig diverse krämpor istället och lämna mina nära och kära ifred!

Förbereder mig på flera sätt inför sommaren och nog bor det allt lite vårkänslor inom mig. Idag var det varmt och solsken, morgondagens födelsedagsbarn Jessica och sushi, cykel och skratt, kloka och stöttande ord. Fint.

Kommentarer
Postat av: a

Såå, vad är det slutgiltiga beslutet gällande hösten då? Och vad för idé behöver kläckas kring peppobjektet?



och usch, stackars mamman. </3

2011-04-12 @ 12:21:07
Postat av: M

A: Retorik C, och så ska vi kläcka varsin idé kring bokmässan att skriva C-uppsats om :) ja det är inte roligt alls :(

2011-04-12 @ 13:29:38
Postat av: a

ah, okej, låter som en mycket god plan. :)

2011-04-13 @ 12:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0