Skorna.

Jag vet inte hur länge jag har tänkt på dessa skor. Suktat efter dem. Väntat med att beställa dem för att hitta en midsommarklänning att beställa på samma gång. Idag hittade jag ett avi i brevlådan. Julafton! Jag hämtade ut paketet. Det var svårt att öppna, jag behövde en sax men var tvungen att leta efter den. Pulsen steg alltmer. Till slut fick jag se lådans innehåll. Där var klänningen, en jättefin grönblå sådan med rosett i ryggen. Där var ett underbart, blommigt solglasögonfodral. Där var en skokartong; jag hade lämnat det bästa till sist. Jag lyfte på locket och...



...de hade skickat fel skor. FEL SKOR! Hur kunde de?! Jaja, de randiga är också fina men randiga skor har jag redan och det var ju de blommiga jag beställde. Nu ska dessa stripey ones skickas tillbaka och jag hoppas innerligt att jag får mina blommiga skor inom en snar framtid (men jag vågar knappt hoppas).

Kommentarer
Postat av: lina

haha, vilken spännande dramaturgi du hade i detta inlägg! i like! gillar dock inte att de skickade fel skor - vilka nollor! jättefina var de i alla fall. skulle gärna vilja se klänningen också! puss

2011-04-13 @ 19:46:01
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: M

lina: haha vad gör man inte för att underhålla ;) jag som älskar ASOS, hur kunde de göra så mot mig?! ;P nu har jag skickat tillbaka de randiga och det gick på 162 kr!! har skrivit mejl för att fråga om det verkligen är okej att jag ska behöva stå för portot när det är de som har klantat sig. får se vad de svarar. hoppas åtminstone innerligt att jag får rätt skor innan sommaren! :/



här är en länk till klänningen (jag köpte den alltså i blått): http://www.asos.com/Asos/Ruched-Full-Skirt-Summer-Dress-With-Bow-Back-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1459481&cid=8799&Rf-200=3&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Blue



puss!

2011-04-13 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0