En liten sak i världen men en ganska stor sak för mig.

P.S. Nästa gång jag känner att det är dags att förändra hårfärgen ska jag bli blond. Det ni. Nej, inte superblond men något liknande den färg jag hade fram tills jag var en sisådär tolv år. För jag läste nånstans att om man någon gång har haft naturligt ljust hår så kan man ha det igen. Det känns som ett ganska stort steg och jag är nog lite rädd. Så det lär bli framåt sommaren, eller åtminstone inte innan våren, så att jag hinner vänja mig vid tanken. Det lite dumma är den förmodade råttfärgade utväxten och det faktum att en blekning nog inte direkt är det mina torra längder behöver. Men jag vill vara ljus i håret till sommaren. Sådetså.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har ju i alla fall röda pigment i håret nu, så det borde ju gå att gå över till blont. Bara ett provs gör det så kommer du nog se asläcker ut! :)

2011-12-15 @ 14:16:13
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0