Happiness with you.

Jag vill inte riskera att väcka henne med ett sms men vill så gärna att hon ska veta detta innan jag glömmer känslan: Amanda, jag såg alldeles nyss några nya bilder på dig på facebook och överväldigades av all den skönhet som flödar från ditt inre och ut genom dina ögon. Jag ser ditt hjärta av guld (såklart vet jag sedan länge, länge att du har det där stora hjärtat men just idag blev det visst en extra dos av känslor för min fina vän). Bara så du vet.

Nej, jag är inte full. Bara tacksam över att jag har så fina vänner. (Och plötsligt blev det, som jag innan jag började skriva trodde skulle bli som vilket inlägg som helst, något alldeles förträffligt jag-gillar-mina-pärlor-flummigt.)

Idag hade jag till att börja med lektion tillsammans med några av de fina och vi fnissade åt vår egen fyndighet. Sedan träffade jag fina Sara P på stan och fick ett par värdefulla timmar med henne. Slutligen begav jag mig hem till fina Jessica och Viktor. Vi skrattade som vanligt mycket och det kändes som the good old times när vi bodde samman. Och imorgon ska jag umgås med fina Sara M.

Icke att förglömma är självklart att detta bara är några av alla fina människor jag har i mitt liv. Det finns vänner och familj jag sällan träffar men som likväl för evigt har en plats i mitt hjärta. I helgen får jag förhoppningsvis träffa flera av er fina, när jag beger mig hem till Flen.

Tack det allra innerligaste, kära stjärnor, för att ni alltid finns där och lyfter mig så att jag kan ha lyckliga kvällar som dessa. Tack, tack, tack!

Kommentarer
Postat av: AnnG

<3<3<3! Underbart inlägg! Mer sådana! :D

2011-02-22 @ 01:52:42
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: AnnG

Och tack till DIG! <3

2011-02-22 @ 01:53:07
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: amanda

naw, vad söt du är maddu, vad glad jag blir. en alldeles förträfflig peppdos såhär på morgonkvisten. :) älskar dig, puss!

2011-02-22 @ 09:08:19
Postat av: Jessica

Älsklingen! <3

2011-02-22 @ 11:44:58
Postat av: Tilda

Finast. :)

2011-02-22 @ 12:51:22
Postat av: Sara

Finaste du! <3

2011-02-22 @ 18:46:39
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Sannus

Åhå, har missat din blogg länge nu så jag är förmodligen sen men Madde - jag Älskar din header! Du är alltid så skillad på sånt!

2011-02-22 @ 22:10:27
URL: http://mondaymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0