Och vår himmel är oskyldigt grå.

Så vad har jag haft för mig sen sist? Jag fick fina kommentarer i bloggen. Jag varvade att skriva hemtenta (som var nästan läskigt lätt att överstiga teckenantalet på, trots att det är en b-kurs) med att skriva ett brev som aldrig kommer skickas. Det förra var ganska ångestkantat medan det senare var väldigt förlösande. Jag var på Humanisternas Kulturgasque och bar en vacker mask i svart spets som mot slutet av kvällen kändes som en förlängning av mig själv. Superäcklig panacotta som efterrätt ledde till att vi fick gratis champagne efter middagen. Dansade hela kvällen men mitt huvud var någon annanstans; eller, det önskade fjantigt nog att någon var där. Och jag låter mig själv tänka så tills det går över av sig självt.

Idag har jag på mig superfina strumpbyxor och knästrumpor och har till och med hunnit ha på mig två finfina klänningar. Och inte har jag någon att visa upp mig för. Tilda har visserligen korridorsfest och Kim ska på V-dala, så jag har ju chansen att gå på fest. Men jag är för trött så jag stannar hemma och myser istället. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: ja, jag gillar också min inpackning massor, och balsamet, men har tyvärr inte testat schampot än, men det ska jag se till att göra! deras produkter luktar så gott! :)

2011-02-21 @ 12:34:18
URL: http://sandraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0