Vad feberyrsel gör med mig.

Om hon friade skulle jag säga ja. Eller ännu bättre kanske: en trollkarl dyker upp och förvandlar mina ögon och läppar till hennes.



Hon är förresten ganska lik Kaya Scodelario här nedanför, som jag sedan länge är svag för. Sådär vill jag också se ut (å andra sidan ska man ju vara nöjd med sig själv).



Men skulle han dyka upp vore det ju ännu trevligare, och jag slapp önska att jag såg ut som någon annan samt byta planhalva, så att säga.



Nej, men nu blev det ju lite väl ytligt här. Ber om ursäkt. Jag ska kriga vidare mot febern, som jag skyller detta inlägg på.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har faktiskt läckrare, och framförallt mer unika, ögon än tjejen på den bilden! Om någon skulle lägga ner samma energi och samma mängd arbete på dina ögon skulle du faktiskt slå henne med hästlängder, det är jag helsäker på. Dessutom, dina läppar är inte så långt ifrån det där så idealisera inte den bilden eller den tjejen. Du själv är så mycket bättre, så det så. Dröm istället om karlen längst ner, han vore däremot något att ha.

2011-02-06 @ 13:29:55
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

Jag blir alldeles generad över dina fina ord Sara, tack så oerhört! Hihi <3

2011-02-16 @ 14:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0