Je suis affreusement fatigué des hommes.

Jag orkar inte. Det finns bara en liten suck kvar av årets första inandning. Skrev precis efter nyår att jag ställer höga krav på år 2011 och att jag hoppades att det skulle klara mina krav. Hittills har jag blivit besviken. Å andra sidan har jag inte brytt mig förrän nu. Å andra sidan har jag börjat bry mig alldeles för sent. Och kanske bryr jag mig inte så mycket egentligen. Kanske är det bara en sårad stolthet, ett svidande myggbett, ännu ett slag mot självförtroendet som redan innan låg slaget till marken.

Kommentarer
Postat av: amanda

2011 ska visst bli ett fantastiskt år, tappa inte hoppet!! Vi talar vidare om detta imorgon, kära du. HJÄRTAHJÄRTAHJÄRTAHJÄRTA

2011-01-25 @ 10:47:27
Postat av: lina

året är ju bara ett spädbarn ännu!!!

2011-02-01 @ 22:15:45
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0