Som om det alltid varit du.

Nu är vi uppenbarligen ett par på riktigt. Det har nämligen blivit officiellt på facebook. Men de viktiga människorna i mitt liv har vetat de senaste tre månaderna. Att han är den som tänjer (och nästan spränger) och vårdar och värmer mitt hjärta. Jag har sagt det förr, men det tåls att upprepas; aldrig förr har jag känt mig lugn i själen på det här viset. Det pirrar och dansas glad fuldans i mitt inre. Folk har väl tittat på mig förr men ingen har tittat på mig som han, ingen har nånsin förr gjort att jag känt mig säker på att världen är som den ska men nu vet jag det varje gång jag blickar in i hans ögon. Det var verkligen värt 21 års väntan. Som en blixt. Som att vinna på lotto. Plötsligt händer det. Plötsligt hände han mig. Han vill vara med mig. Och jag är djupt och innerligt tacksam för varje andetag han vill dela.

Kommentarer
Postat av: lina

fint fint fint!

2011-07-22 @ 12:17:17
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: M

tack gullis!

2011-07-27 @ 13:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0