Sommaren snurrar fort.

Sitter i Gränby vid hans dator. Ska skriva klart ena uppgiften idag, tänkte jag. För drygt en vecka sedan "lyckades" jag ha sönder fläkten på min egen dator. Den var ändå gammal så jag hade väl väntat mig att behöva byta till en annan snart. Men ändå. Bajs.

Mötte upp honom i Stockholm i fredags och vi spenderade några timmar på en filt i olika parker. Och åt sushi såklart. Sedan firades Amanda och hon hade bakat jättegoda tårtor (och jag som inte brukar vara så förtjust i tårta, då fattar ni hur bra de var). Till Uppsala sent på kvällen. På söndagen kom mamma och pappa på kort besök för att hjälpa mig packa litegrann och mamma hade till min stora glädje hittat ett par röda hjärtformade solglasögon i Köpenhamn. Busmamma! Några dagar senare ringer pappa och säger att de har hittat en ny dator till mig på OnOffs monsterrea som de har nu när de gått i konkurs. Och så lyckades han laga fläkten på den andra. Så nu har jag två datorer plötsligt.

Det jag i huvudsak ville säga med inlägget är att jag har så otroligt fina föräldrar som bryr sig och alltid stöttar och hjälper mig och att jag överhuvudtaget har sådan oerhör tur som har så många underbara människor i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: AnnG

<3

2011-07-15 @ 22:46:10
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: M

:) <3

2011-07-27 @ 14:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0