Every time I close my eyes I'm not alone.

Jaha ja. Imorgon bär det av hem till Flen för att presentera en pojkvän för familjen för allra första gången. Jag är egentligen inte orolig över annat än hur jag själv kommer bete mig. Det är en främmande situation för mig medan alla andra har gått igenom detta förr. Blir jag generad lär det inte vara någon annans fel. Och jag är ganska säker på att alla kommer tycka om honom. "Hur kan man inte göra det?", tänker jag spontant. Det kommer nog bli bra det här.

Förutom att hjälpa honom att tentaplugga ska jag försöka umgås lite med mina vänner imorgon kväll. På måndag är det som jag redan nämnt dop/trädgårdsfest för Joel, på tisdag startar sommarkursen och då är det även EM-kvalmatchen på Råsunda. Slutligen kryssningen på onsdag, vilken vi plötsligt blir 12 personer som åker på. Lär bli superkul!

Just nu sitter jag här med en känsla av att jag har försakat mitt skolarbete, trots att jag inte har något sådant kvar för denna termin. Ska kanske spela lite the Sims för att fira min frihet? Var ett tag sedan jag spelade. Får se om min dator klarar det bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0