Over-analyzing everything.

Mm det var ju ett tag sedan jag skrev sist. Internet används nuförtiden mest till facebookzappande och fnissande åt getter som står på saker.

Är i Flen igen efter nästan en vecka i Uppsala-lala. Midsommaraftonskvällen spenderades på taket till mitt Flogstahus när det grillades och sedan i mitt korridorsrum där det spelades "Neger och president" och lektes "Kategori"-leken. Påföljande natten var både knasig (början) och fin (resten). Vaknade superbakis och blev ompysslad på allra bästa sätt. Åt mat hos hans pappa (japp, jag har nu mött en av föräldrarna) som grillade typ 50 stora köttbitar. Jag skämtar inte. Och på det en korv med bröd till förrätt och en stor bit daimchokladtårta till efterrätt. Mätt blev jag, och mindre bakis.

Har mest väntat på att få umgås med honom varje dag sen dess. Alltså, det fick jag såklart göra. Men jag hade noll aktiviteter för mig när han hade viktigheter för sig, så vänta var min grej, så att säga. Lite sol umgicks jag med också.

Igår var det tänkt att jag, han och hans bror skulle gå ut på Bryggan på Snerikes men det slutade istället med att vi tittade på "Vem vet mest", youtubevideor och svarade på kluriga triviafrågor på Vetgirig.

Träffade Amanda i Stockholm en stund idag. Det var himlans trivsamt och mysigt och så. Vi satt på olika bänkar lite här och var vid vattnet. Det var för varmt för att sitta på vissa ställen, märkte vi. Jag varnade henne för att hon hade bränt sig. Väl hemma i Flen märkte jag att "Nämen, det har ju jag också gjort" och nu sitter jag här med en röd arm med tillhörande vit axel där t-shirten skyddade, en röd kind/sida av näsan, en röd bröstkorg, en brun panna (success, hela pannan och inte bara halva!), en obeskrivlig trötthet och en viss känsla av solsting. Känner mig inte jättesnygg. Vatten och (skönhets-?) sömn, tack!

Kommentarer
Postat av: lina

haha åh märd, det där tror jag bestämt att jag måste se (brännan alltså)! låter superflott ;)

2011-06-30 @ 00:39:03
URL: http://ramlad.blogspot.com/
Postat av: M

Haha ja det är sannerligen en lustig bränna :P

2011-06-30 @ 11:37:32
Postat av: Sara

Åh, haha, jag saknar dig raring!

2011-06-30 @ 16:01:14
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

Hähä :) Saknar dig med!

2011-06-30 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0