Har nästan bestämt mig.

Retorik C i höst. Tror jag. Det ska ju läsas hursom så då kan jag lika gärna läsa det i höst och fortsätta fundera på om jag orkar jaga praktikplats (och har då mer tid på mig att hitta en sådan) samt om jag känner att verktygskurserna är viktiga eller om jag istället läser Engelska A 30 hp nästa vår.

Se, det tar tid - men jag kan nog allt komma fram till vad jag vill göra...till slut.

Och idag har jag skrivit vidare på essän om Harry Potter och faktiskt nått över de 9000 tecken som är gränsen. Så nu ska det i princip bara finslipas. Känner mig plötsligt lite duktigare.

Igår hade jag kul. Först tacomiddag och spelkväll hos Elina och sedan sällskap av Sara och Sarah på Kalmars där JJ spelade. Har ni inte lyssnat på dem så gör det! Min favoritlåt är Let go, som verkligen för tankarna till sommaren. Things will never be the same again är också en pärla. Men sen finns det såklart ännu fler fina låtar. Och de var så bra live!

När spelningen var över öppnade två dansgolv med ungefär lika dålig musik på båda. Mestadels konstiga gamla 80-talsdängor som ingen känner till, dock med några ljusglimtar i helt annan genre här och där såsom Last Nite och Shoreline. Men vi dansade ändå och hade himla kul. Jag var inte riktigt mig själv - var helt klädd i svart, förutom grönturkost nagellack och röda läppar. Och jag drack öl fastän jag inte ens gillar öl.

Kommentarer
Postat av: amanda

låter som ett bra beslut med retorik c i höst, då har du ju tid över att fundera över nästa termin, som du sa. :)

ska läsa essän om en stund eller eventuellt imorgon!

jag drack också öl igår! jag tror faktiskt att jag tycker om det, eller i alla fall vissa sorter! vi kanske börjar bli vuxna?

2011-03-27 @ 21:24:39
Postat av: M

Amanda: Ja det känns ganska bra, jag ska slänga iväg ett mejl om beslutet till vår studievägledare i veckan. :)



Åh men det är ingen brådska, du är fin som hjälper mig. Den ska inte in förrän onsdag kl 23.58 :)



Haha ja vi kanske börjar bli vuxna, tyvärr ;) jag tycker ljus öl är helt okej, särskilt sådan öl som öl-älskare inte tycker om haha! :D

2011-03-27 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0