När tiden står stilla och samtidigt flyger förbi alltför fort.

Imorgon åker jag tillbaka till Uppsala efter nästan en veckas välbehövlig flykt till Flen. Något av det värsta jag vet är känslan jag har när jag väntar på tåget vid Flens tågstation. Känslan av att jag inte hör hemma någonstans. Tur är det väl då att den lättar när jag kommer till Uppsala och jag flyter ganska smidigt in i studentlivet igen.

En av höjdpunkterna på min Flensvistelse var när lillsis visade mig H&M Conscious Collection med orden "Jag ska typ köpa allt" och jag fann att jag inte kunde annat än instämma. Jag som hade tänkt spara mina pengar. Jag som måste spara mina pengar. Suck.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, den har jag också spanat in och hittat några lyckliga få som ska få bo i min garderob :D Kärlek på den kollektionen<3

2011-03-02 @ 19:18:07
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0