Sätter ner foten och önskar att det gör skillnad.

Är så trött, på alla sätt och vis. Fysiskt, mentalt, känslomässigt. Det är inget depp, inget fiskande efter sympati. Bara ett faktum. Vill skriva en massa roligt och spännande men min hjärna orkar inte arbeta. Och mitt liv är inte särskilt underhållande hur som helst.

Det där med ämne till essäen tynger mig. Jag kan inte komma på nånting att skriva om. Snart kommer jag in i perioden då jag bör ha börjat skriva. Vet inte vad jag ska ta mig till. Än har jag inte panik och jag hoppas jag slipper få det. Tänker "Harry Potter" men vad skulle jag kunna göra med det så att det är tillräckligt finlitterärt? Fis...

Kommentarer
Postat av: AnnG

JA!! Harry Potter tänkte jag också på!! Kanske någon jämförelse med någon annan bok?

2011-03-20 @ 23:27:36
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0