Snälla våren, kom och bo i min själ!

Är nöjd med mig själv för att jag i god tid läste klart litteraturen inför morgondagens seminarium. Är inte så nöjd med mig själv gällande att jag inte har läst klart Montecore ännu. Imorgon ska jag äta sushi med Sara M och eventuellt en eller ett par andra vänner och sen hem och försöka att läsa färdigt samt bli klar med utkastet av recensionen så att jag kan skicka den hit och dit för välvillig respons.

Om jag orkade anstränga mig varje dag vill jag se ut ungefär såhär:



Men det gör jag ju inte. Anstränger mig, alltså. Kanske är det lite synd, för själv tycker jag att det där säger litegrann om vart jag strävar i min stil. Eller så säger det er ingenting. Nåväl.

Har en konstig känsla. Drar ofta djupa andetag, som om jag gäspar inombords. Ska se om det hjälper med en dusch. Vore lite lustigt om det fungerade som botemedel, dock. Feber hjälper det mot, men inte konstiga suckar. Sedan ska jag hur som helst se när Barney blir utskälld av Ted och avsluta med några sidor Montecore innan sömnen sveper sin slöja över mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker faktiskt du ser ut som en riktig liten fashionista fröken! Bara så du vet :)

2011-03-08 @ 23:18:19
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

Nämen! Det var rart sagt <3

2011-03-10 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0