You just keep your mouth shut, hold your head down and pray that it won't last.

Det finns alltid olika stigar att välja och jag inser att om jag hade valt en annan än den där jag befinner mig så hade jag kunnat vara i centrum för någons tankar och känslor. Inser dock att jag inte ångrar mig - jag sa ifrån för min egen skull. Jag vill hitta rätt direkt; det lockar inte att kämpa mig igenom själsliga möten som inte känns rätt från början (eller åtminstone ganska snabbt). Vill inte vara den som står i dörren som lämnats öppen, vill inte vara ett andrahandsval, vill inte vara någon som andra tror är lätt att erövra. Vill inte vara någon, vill vara the one. Borde ha rätt att begära mer än det jag hittills har erbjudits.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker att det var superbra att du sa ifrån. inte good enough på långa vägar. PUSS <3

2011-03-06 @ 13:51:18
Postat av: M

Amanda, fina fina du, vad skönt det är att veta att du tycker så. PUSS <3

2011-03-06 @ 14:10:37
Postat av: Sara

Jag tycker också du gjorde rätt! Stort snedsteg på den personen och inte tusan har man rätt att göra så. Du är värld så mycket bättre! <3

2011-03-06 @ 15:06:32
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

Tack för dina fina ord, Sara! <3

2011-03-06 @ 15:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0