Ja, jag skriver lite blogg såhär mitt i natten.

Kan inte sova. Ingen värme mot ryggen. Man vänjer sig så snabbt vid att inte vara kall.

Imorgon ska jag på pluggdejt med Tilda. Vi ska försöka plugga men det blir nog mest en dejt, åtminstone från min sida då disciplinen inte är på topp nuförtiden. Därefter ska vi cykla hem, piffa till oss, kanske äta något (eller äta på stan) och sedan se spexet som coolaste Långhåret regisserar. Lär vara hur bra som helst, hoppas ni sörjer litegrann att ni missar det! Senare hamnar vi nog på V-dala där Anna Järvinen ska uppträda. Till slut släpar jag med någon hem. "Vi kan skeda och prata känslor, se film till gryningen... eller äta bacon" sa han.

I början av juni händer det grejer; början på sommarkursen "Astrid Lindgrens författarskap", trädgårdsfest för Joel den 6e, EM-kvalmatchen mot Finland på Råsunda den 7e och slutligen kryssing med ze man och hans bästa vän den 8e. Haha åh det sistnämnda lär bli väldigt lustigt! Jag - och två unga män som växt upp tillsammans och som gärna kramas med varandra eller retas med närmaste offer (läs: mig).

Kommentarer
Postat av: Sara

Plocka med dig någon vän på kryssningen då, för att liksom jämna ut det hela? :)

2011-05-15 @ 15:24:29
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

haha jag funderar seriöst på det, särskilt nu när jag fått reda på att det blir tre män mot en flicka i och med att hans bror också ska med! :P intresserad? ;)

2011-05-16 @ 17:04:14
Postat av: Sara

Hur mycket skulle det gå på? :)

2011-05-17 @ 10:03:41
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

Kim sa "under 100", men jag får kolla upp det ;)

2011-05-17 @ 14:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0