Mystiskt.

Är trött nästan hela tiden. Vet att jag är dålig på att röra på mig, men får en känsla av att det är nåt mer. Sover länge nästan varje natt. Ändå är jag jättetrött innan klockan hunnit bli halv elva på kvällen. Vi ser film och jag måste sitta obekvämt för att inte somna. Kanske är det sällskapet som gör att jag känner mig trygg, tung och trött. Lutad mot honom somnar jag nästan direkt. Antingen får vi sluta träffas (??!!) eller så får jag anstränga mig för att tvinga ut oss båda på hurtiga promenader eller joggingturer. Problemet är då bara att jag inte skulle hänga med i hans tempo, inte för en sekund. Har ingen som helst grundkondition eller -muskelstyrka. Och det är ju så himla mysigt att se på film och kramas hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Gudrun

När får vi träffa honom så jag också får krama den kille som gör dig så lycklig =)

2011-05-13 @ 20:41:48
Postat av: M

Snart lilla mor, förhoppningsvis antingen då pappa fyller eller vid trädgårdsfesten för Joel :)

2011-05-14 @ 00:31:34
Postat av: Sara

Jag tänker även ta rollen som en extra storebror, nu när jag redan är en extrasyrra, och säga; välkommen till familjen raring, men om du sårar mitt hjärta ska jag giva dig på moppo! Med lite familjen Pierre-Uddin-Pavanelli influenser på det hela såklart.

2011-05-16 @ 23:24:10
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

Sara, han är världens snällaste så att hota honom är verkligen inte nödvändigt! Känns ändå bra att du står bakom mig ;)

2011-05-18 @ 15:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0