Till dig kan jag säga vad som helst.

Jag är ganska irrationell i mitt beteende emellanåt. Särskilt med alkohol i kroppen. Så jag ville be någon om ursäkt. Ville förklara. Jag är rädd att göra något konstigt så att denne någon plötsligt tröttnar. Jag sa att ju knasigare jag tänker att jag är och ju mer jag ältar mina egna tics, desto mer tycker jag om någon och desto mer är denne någon en person jag inte vill förlora. Han sa "Då måste du tycka om mig väldigt mycket." och "Jag gillar allt med dig, särskilt det knasiga. För annars vore inte du du."

Ser bilder på honom och är svartsjuk på mig själv. Rör vid hans varma, lena rygg och undrar när det kommer kännas verkligt och inte bara som världens finaste dröm.

Kommentarer
Postat av: lina

aaw, vad fint att bli svartsjuk på sig själv!

2011-05-03 @ 16:51:31
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: a

tänkte precis säga samma sak som lina!

2011-05-04 @ 09:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0