tur att han väger upp de dåliga tankarna i mitt huvud genom att vara så himla bäst på alla sätt och vis.

idag har jag surat över irriterande små faktum såsom att jag igår använde min helt nya basker i totalt max en timme, lade den i väskan för att det blåste så mycket att jag var rädd att den skulle blåsa bort - för att sen tappa den nånstans på stan bara en stund senare när jag plockade upp annat ur väskan. detta upptäckte jag idag när vi skulle ut och jag ville använda baskern. hatar när jag förlorar saker!! det är inte det materiella/slösade pengar-sidan, utan mer själva känslan att det kunde ha varit något mer värdefullt jag tappade än en ändå ganska billig basker. jag får väl bli lite mer paranoid och ständigt se mig omkring efter egentappade grejer när jag är ute och far. åååååh vad irriterande. köpa ny basker, hej hå hej hå.

...och så kan jag inte bestämma mig för en telefon att köpa. håller på att bli GALEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0