det är inte det att jag inte är nöjd, jag kan bara inte slappna av.

jag lyckas skrapa fram det negativa oavsett hur mitt liv ser ut. som nu, när jag har det jag så länge önskade mig. då kan jag ibland gå runt och vara livrädd att förlora det. jag orkar inte med sådana tankar. vill så gärna kunna leva i nuet.

förresten ska fina josse, som för tillfället är hemma i flen på besök, hjälpa mig tona håret imorgon (egentligen behöver jag väl snarare få håret klippt, men det ignorerar jag nu och väljer uppiffande färg istället). jag behöver hjälp med att välja färg, kan verkligen inte bestämma mig. kim tycker guld kopparblond, men blir det verkligen bra till min grådaskiga hud? jag har verkligen ingen aning. söta vänner, skriv gärna en kommentar om vilken färg ni tror skulle vara fin på mig! jag tänker ljust eller aningen mörkt, med antingen röda/varma eller guldiga/kalla toner. det vill säga: jag funderar på typ hela spektrat utom blond-blond (jag ska inte blondera håret - väljer jag en ljus färg menar jag bara att jag vill ljusa upp eller förstärka den färg jag har), riktigt illrött eller mörk-mörkbrun/svart. de få gångerna jag färgat hos frisörer har jag fått ganska mörk färg, ena gången med kalla och andra med varma toner. men jag känner att jag helst inte vill ha jättemörkt för då blir övergången till min vanliga färg så himla tydlig. men jag vet inte, det kommer kanske sluta med mörkt ändå för jag är ju velputte-madde, höhö.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack söto! :D Jag brukar kika in här också.:) Vi kanske ses nästa vecka till Halloween?

2011-10-29 @ 19:21:27
URL: http://sandranlundh.blogg.se/
Postat av: AnnG

Jag tycker du ska välja nån lite kallare färg iallafall :) du är ju höst i dina färger (du hade alltså perfekta färger på kläderna i blogghuvudet!) :)

2011-10-30 @ 11:41:21
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: M

Sandra: Tyvärr inte, jag kommer vara i Uppsala då :/



AnnG: Tack för din åsikt! :)

2011-10-30 @ 12:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0